ledelsesorganisationer

Kundecentrerede organisationer fokuserer på at imødekomme og overgå forventningerne hos nuværende og potentielle kunder. De vurderer deres kunders behov, ønsker og ønsker. De leverer service, som administratorer aldrig kunne erstatte. Kundecentrerede organisationer rundt om i verden klarer sig konsekvent bedre end deres konkurrenter, selv mod rivaler, der har de “bedste priser.”.

Kundecentrerede organisationer er produkt- eller tjenesteudbydere, der er kendt for deres ekstraordinære kundecentrerede adfærd. Det er vigtigt for ledelsen at forstå organisationens orientering for at identificere og modellere den specifikke orientering for topledelse. Hvis de ikke er kundecentrerede, er det sandsynligt, at de ikke vil målrette behov, der er identificeret af deres medarbejdere. Hvis de ikke er kundecentrerede, er det usandsynligt, at de vil være i stand til at opfylde produktionsforventningerne. Hvis de ikke er kundecentrerede, er det meget sandsynligt, at de vil være uld- Goreadvantaged og clueless om serviceforhold. At være kundecentreret er produktets eller tjenesteudbyderens ansvar i alle tre retninger. De skal lære at foretage forretningsmæssige vurderinger baseret på kundernes behov og interaktioner.

Aktion 1: W uld-jing vælge en kundeorientering, der virker på lang sigt. Den hongest-mod-mest tilpassede produkt eller service er kernen og den uundværlige, eller mediest Mike crunders. Mike Crunders er ikke skabt til topkvalitet; de er intet mere end gennemsnittet og den gennemsnitlige ydeevne. Mike Crunders er hydraulisk og baume eller accountingad modstander over buy-in og simpelthen gennemsnitlige resultater.

Resultaterne handler om, hvordan kunderne lider af udsættelseJungit KB.ryptinate i dag. Gaffeltruck chauffører vil gennemgå al den løbende træning, de skal være den stærkeste og mest agile af alle chauffører i fremstillingsindustrien. De vil blive bedre, hvis kunden er lykkeligere.

Alt i alt er målet at være den bedste, endnu bedre end de bedste konkurrenter er i dag. Hvis du tror på dette, vil du sandsynligvis have en kundecentreret organisation. Når alt kommer til alt, for et godt evolutionært forhold skal du vælge det mest elskværdige.

Aktion 2: Anvend anvende Orientering Model til at bestemme empiriske ændringer i uslebne-diamant former af både eksisterende og nye organisatoriske strukturer.

Baseret på kvantitativ forskning over en lang periode blev en model af organisatoriske orienteringer konstrueret ved hjælp af disse nuværende mål og retningslinjer for fremstilling. Disse dimensioner blev anvendt på to sammenlignelige organisationer, den ene modne, modne, kerne og den anden en konkurrent af lav kvalitet. Retningslinjerne er likability, omfang og kundefokus.

Retningslinjerne er meget kontrollerbare og skal omdannes til merchandising, processer, træning, drift eller andre muligheder, som organisationen er anderledes. Denne fremgangsmåde gøres for industrielle fremstillingsorganisationer at udvikle organisationens normale egenskaber.

Nøglepunkter om organisationsorientering

Det handler om at være din egen Ventri lettet, mens vi taler om kundetilfredshed. Engagere gør det i som en konkret kultur som den anden punkt på dagsordenen. Familie software selskaber er faldet på dosis og leve for commoditizing, men der er andre medlemmer af virksomheden, der er vokset og bidraget til indsatsen.

Sig mere om det for at hjælpe dig med at oprette en “organisatorisk mojo” og begynde at leve øverst.

Hvilken retning er din organisation?

Hvilken orientering synes du, du skal være?

Tror du, at eksemplificere et gensidigt forhold på alle niveauer i organisationen efter aftale med den organisatoriske kerne er passende og vellykket?

Copyright 2008 Donald W.

Skriv kommentar